Arbetsdag nr.1 är avklarad !!

Ha, vilken enkel match!!! (ska komma ihåg den meningen när jag om några veckor pustar och stönar efter en arbetsdag). Men idag har det varit en liten barnaskara, pigg och utvilad personal och det vill jag kalla en riktigt bra kombination :).. Jag får också samtidigt vara glad att jag lever efter denna arbetsdag, vi hade tänkt åka skridskor med barnen på förmiddagen, i den närliggande skridskohallen. Men det var en jäkla tur att vi inte gjorde det, taket rasade nämligen in på hallen idag. Jag skattade mig, kollegorna och barnen lyckliga när jag senare gick in i hallen och kollade, hallen hade förvandlats till en stor snöhög..Ibland är det meningen att planerade saker ska ställas in..

Nu är jag hemma i alla fall !!

Ikväll blir det träning, jag går nämligen runt och bär på massa energi så den tänkte jag förbruka på ett jympapass faktiskt. Det kan inte bli bättre :). Om jag ska ta och byta om och slänga i mig något att äta kanske, vad sägs som det ???.. Vi hörs senare !





/ M A R I




Kommentarer
Postat av: Konradsilje

I like your website. Good job.

2012-06-19 @ 17:59:23
URL: http://konradsilje.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0