Solen strålar !


På väg hem, igår...


Vilken underbar dag jag har haft hittills !! Imorse när jag vaknade strålade solen utanför fönstret, så min kropp skrek efter en långpromenad. Sagt och gjort !!!! Jag fick med mig min kollega Susanne och hennes dotter också, jösses vad trevligt :). Efter promenaden blev det kaffe här hemma hos mig och lilla Sigrid fick sig en banan och en apelsin, oj oj så söt hon är :). Nu har jag precis kommit in efter en snabbis i centrum, där jag inhandlade diverse småsaker inför kvällen..

Jag måste bara säga att det är så fantastiskt när det är så mycket människor i farten, alla ler och ser glada ut. Tänk vad solen kan göra hörrni :). Nu blir det en dusch....Hej !!!

/ M A R I


Kommentarer
Postat av: Emma

SVAR: jadå, jag har haft en bra dag. hoppas du har det med.

2011-02-12 @ 14:54:43
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: VERONICA

sv: härligt med promenad och ännu bättre i gott sällskap :D ska du se melodifestivalen ikväll?

2011-02-12 @ 15:58:18
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0