Regnar det eller ??

Jag må ju säga att det regnar väääldigt "fint" om man inte kan avgöra om det regnar eller inte regnar, någon sthlmare som kan skynda sig ut och avgöra det åt mig ?? Tack :)

Här sitter i alla fall en nästintill nyvaken tjej, men som är iordning gjord och redo att ta tag i dagen. Sovmorgon på torsdagar som alla redan vet, det tackar jag ännu en gång för. F*n vad skönt det är !! Arbetsdagens första två timmar bjuder på planeringsmöte, varför anstränga sig så mycket för liksom ?? ;)

Kvällen får fortsätta i packningens tecken, men jag ska säga er att det inte är mycket kvar nu. Jag har bara en väska till som ska fyllas och massa småkrafs som ska ner i en IKEA-kasse. Sedan är jag redo för morgondagen :P Som jag längtar...... ♥

Nu säger jag hejdå, ha en bra dag där ute !!

/ M A R I


Kommentarer
Postat av: malin

Sv: jag bor i London.

2011-02-03 @ 10:21:49
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0