När du gör som jag vill.

Tur att jag har min vilodag från träningen idag, annars hade jag nog aldrig orkat genomföra ett pass. Jag spelade nämligen hockey med några barn på fritids idag, sådär ungefär 1,5 timme höll vi på. Gissa om jag blev svettig där jag sprang runt i täckbyxor och täckjacka. Fy sjutton, men skoj var det !! Inte nog med det, jag tog en promenad hem också. Hurtig jag är va ?? :) Nu blir det en lugn kväll hemma bara, jag skulle i och för sig behöva tvätta men jag ställer nog in alla måsten ikväll. Det måste man få göra ibland, eller hur ?? :)

När jag var in på affären och handlade lite förnödenheter förut så sprang jag på en intressant bok, eller ja..... Jag tror att den är intressant. Jag har ju inte läst den ännu !!!! Jag har läst Henrik Fexeus succébok (vilket författaren till den här boken också heter) "Läsa tankar" och den boken är bland det bästa jag läst, så nu har jag rätt höga förväntningar på denna boken faktiskt. "När du gör som jag vill" heter den. Återkommer med en recension när den är utläst :).




" Du tror säkert att du styr dina tankar och val - som till exempel att läsa den här baksidetexten. Det är ett vanligt misstag. Du blir i själva verket utsatt för sofistikerad påverkan hela tiden. Varje gång du slår på radion eller tv:n, öppnar en bok eller går in i en butik försöker någon sätta idéer i ditt huvud. De snyggt och smart planterade budskapen finns överallt i vår omgivning. Annonser vill att du köper något, politiker att du röstar på dem, en chef att du presterar bättre. I den här boken får du veta hur."


Sådant här är sjukt intressant....

/ M A R I






Kommentarer
Postat av: FRIIDA

Var gärna med i dagens blogg! :D

2011-02-23 @ 18:47:53
URL: http://fayys.blogg.se/
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Låter jätteintressant så hoppas den är bra! Har inte läst hans första bok heller, så tack för tipset =)

2011-02-24 @ 07:53:36
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0