Minus laktosprodukter !!

En gång för alla ska jag lova mig själv och alla er där ute att jag måste skärpa mig när det gäller laktosprodukter, har såå många gånger sagt att jag ska sluta men det är så lätt att ramla dit. Jag vet att jag är laktoskänslig, om inte intolerans till och med. Men jag klämmer i mig laktosprodukter ändå. Bra jobbat Mari !!! Jag får med andra ord skylla mig själv när det gäller mitt illamående och mina magsmärtor...vi har nämligen svaret där. Laktosprodukter och Mari funkar inte så bra ihop. Nu ska jag sluta. Punkt slut.


Söndagmorgon är det i alla fall. Jag är vaken, nyäten och redo att ta vara på dagen och jag tänkte börja med ett träningspass. Bättre kan det ju inte bli :). Hörs senare...





..en bild från när jag gick skidinstruktörsutbildningen..
..vilka minnen..

/ M A R I

















Kommentarer
Postat av: manuellaaa'

ha en bra söndag! :D

2011-12-04 @ 09:42:56
URL: http://manuellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0