Året 2011 var lärorikt !!

Jag har både gjort succé och misstag. Av allt har jag lärt mig massor. 2011 har varit ett lärorikt år.


- Flyttade till egen lägenhet, vilket är absolut det bästa jag gjort under 2011.
- Började inse mitt eget värde, lärde mig mycket av att bo ensam. (bodde med en vän innan)
- Planerade in en dag i veckan, då jag bokade av alla måsten och gjorde absolut ingenting.
- Insåg vikten av hur VIKTIGT det är för mig att motionera och vara hälsosam. Jag mår som bäst då !!
- Lärde mig själv, gradvis, att världen inte går under om alla saker och ting inte är perfekta.
- Blev bättre på att "lyssna" på mig själv.








- Lärde mig under semestern att ta det lugnt och lyssna på kroppens signaler.
- Avnjöt en vecka på Kreta med min älskade familj.
- Spenderade en dag uppe i Höga Kusten. Där laddar jag batterierna som bäst.








- Stressade ned med flera löparrundor i veckan.
- Sprang Blodomloppet med kollegorna.
- Slog mitt personbästa på 5 km.
- Anmälde mig till Lidingöloppet. Ångrar inte en sekund att jag sprang.
- Avsatt minst tre dagar i veckan till träning, då inget/ingen kunde stoppa mig.
- Bokförde min träning. Jag blir sjukt motiverad av det.






- Efter en vecka med vinterkräksjuka förstod jag, att jag inte är odödlig. ;)


Som sagt, det har varit ett lärorikt år och jag har utvecklats enormt som människa. Både i nedgångar och uppgångar. Men inget lämnar jag, jag tar med mig det positiva och allt jag lärt mig från det negativa. Nu ser jag fram emot ett nytt år, så här och nu önskar jag er alla också ett Gott Nytt År !!! ♥

/ M A R I









Kommentarer
Postat av: Carro

Låter ändå som en ett bra år :)



SV: Slår ihop alla svar på en gång nu :) Den färgglada sportBHn har jag inte sett i butik (inte här iallafall), men jag beställde från hemsidan och fick hem den på tre dagar!



Jag är ifrån de djupa skogarna i Småland, så jag är inte uppväxt i Linköping - pluggar bara på distans :)



GOTT NYTT ÅR på dig, hoppas du får en fin start på det nya året!

2011-12-31 @ 15:32:54
URL: http://carrostraning.blogspot.com
Postat av: thereset

härligt år du verkar haft :)

2011-12-31 @ 18:43:09
URL: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0