Fångarna På Kastellet !!

Åh herregud vad roligt !!!!! Jag och mina andra lagkamrater gick in helhjärtat och det känns/syns idag kan jag lova. Min kropp är fylld med blåmärken och en obeskrivlig träningsvärk på massa konstiga ställen. Men jag får lov att säga att det är värt allt det onda =). För det var sååååå skoj.. Fångarna På Kastellet borde alla testa. Ja ni alla vet väl hur Fångarna På Fortet går till ?! Sjukt roligt. Mitt lag vann också, så det var ju bara pricken över i:et :)

Annars var dagen/kvällen mycket trevlig. Möten på förmiddagen, Fångarna På Kastellet och trerätters middag på eftermiddagen kvällen. Nu är vi alla laddade för en ny termin :).


Idag fortsätter allt, men idag blir det bara möten och planering. Kul !!!!!!!!!!!! Men nödvändigt. Kvällen bjuder på milspåret med Carolina..vi hörs senare, måste till jobbet nu.





/ M A R I





Kommentarer
Postat av: josephine-TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!

sv jo det är bra! :D

2011-08-16 @ 13:33:21
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh så vackert

2011-08-16 @ 13:38:37
Postat av: MADDES

åh så vackert

2011-08-16 @ 13:38:49
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0