Träning !!

Känner mig sjukt motiverad, så nu är det gasen i botten. Ella ja, lyssna på kroppen måste man ju också göra. Men jag har kommit igång på riktigt igen, vilket känns förbannat skönt.  Skoj är det i alla fall, sedan är ju anledningarna till att träna många.....just nu är rensa tankarna efter jobbet, komma i form, andas in frisk luft och få mer energi på dagarna dom faktorerna som står högst upp på listan. Om någon månad blir det dock inte lika roligt att springa utomhus (pga vädret) så därför tänkte jag skaffa ett träningskort, vilket faktiskt kommer ske nästa vecka. Har fint raggat med mig två vänner också, det är alltid trevligt att träna med någon. Mahsa och Christine är mina offer :). Så ja, snart kommer det kännas som på Lillsved igen... Gött !!!! (jag pluggade med Christine och Mahsa på Lillsved nämligen).....


Dagen som varit har varit mer än hektisk, vet inte riktigt hur jag orkat men jag fixade det. Satt mig ner för första gången på hela dagen vid 15.15-tiden, jag mer eller mindre slängde mig ner på en stol då.. Fullt upp?? - Ja visst !! När jag kom hem blev det löpning och sedan städning... Nu ska jag läsa igenom lite papper från jobbet, Likabehandlingsplan och Kvalitetsredovisning. Faktiskt riktigt intressant läsning !!!!


Sov gott med er !!!



För någon dag sedan..


/ M A R I



Kommentarer
Postat av: rebecca

vilken söt bild! =D

2010-09-01 @ 22:26:51
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0