Torsdag 9:e september !!

Godmorgon på er !! Här strålar solen och det är ett riktigt skönt höstväder idag. Lika mycket strålar jag idag faktiskt, vet inte vad det är men jag vaknar på ett toppenhumör varje dag :). (undra om det har att göra med att jag börjat träna igen??). En skön känsla är det i alla fall !!

Jag är strax redo att bege mig till jobbet, ska fila på mitt CV lite hade jag tänkt. Jag börjar ju som bekant inte förrän 11.30 på torsdagar, men jag känner för att göra lite nytta innan jobbet. Duktigt Mari :).

När jag slutat ikväll blir det raka vägen till Friskis & Svettis för att möta upp Mahsa och Rickard för ett jympapass. Det ser jag fram emot :). Gött !!!!

Idag fyller världens bästa mamma år också, det hade jag önskat jag kunde vara med och fira. Men nu går inte det, tyvärr !! Men jag hoppas att du får en underbar dag ändå, utan mitt sällskap :). Älskar dig mamma !!! ♥


Nu måste jag kila.

/ M A R I






Kommentarer
Postat av: bitterfittan

grattis till din mamma (:

2010-09-09 @ 14:04:10
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0