Torsdag 23:e september !!

Jusses, snart är det oktober och därefter november och slutligen december. Allt går ruskigt snabbt måste jag säga, men men...denna årstid är ju väldigt mysig också, så det gör mig inte så mycket !!!!


Jag har precis gjort mig iordning för att åka till jobbet, men jag han sätta mig ner och knappa på datorn en stund. Det är inte så att jag ligger och sover halva dagen bara för att jag har sovmorgon förstår ni, Mari har gått och blivit en pensionär. Jag kliver upp, äter en god frukost i lugn och ro, plockar undan lite, bäddar sängen, går och drar fötterna efter mig en stund för att sedan göra mig iordning i ett lugnt tempo....Det kallar jag sovmorgon, annars är det bara att göra det man ska och sedan gå ut till bussen. Så min morgon har varit lugn och harmonisk :) (urp) 


Ikväll väntas det som sagt en eller kanske två öl på någon pub på Söder, det blir trevligt :). 

Nu ska jag kila, ha en bra dag !! 


/ M A R I 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0