Torsdag 16:e september !!

Godmorgon på er !!!!

Jag anar att några redan har jobbat/pluggat någon timme och du/ni sitter kanske med förmiddagskaffet i handen, men inte jag, jag har ju sovmorgon...Jag ville bara poängtera det ;). Grymt skönt med en sovmorgon i slutet av veckan, jag hinner liksom ta igen lite förlorad sömn plus att jag då inte är så förbannat trött på fredagarna....som jag brukade vara... Nice !!!!!


Efter jobbet ska jag åka in och träffa Caroline och hennes lillasyster över en fika, dom är nämligen här nere i Stockholm på en shoppingweekend :). Inte illa tjejer...... Jag ska försöka hinna med en löprunda också, får se hur sent allt blir dock..


Nej, nu ska jag göra lite annat.


Ha en bra dag !! / M A R I









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0