Tips på någon sida där man kan mäta distans ????

Ja, det har jag kommit fram till. Sovmorgon och det är sjukt skönt faktiskt, tror jag nämnde det i förra inlägget också. Men det är värt att upprepas..... Jag kom inte från jobbet förrän väldigt sent idag dock, men dagen har varit riktigt bra i alla fall.


När jag kom hem blev det tre varv runt Årstafältet, det blev en löprunda med andra ord. Är det någon som kan tipsa om någon sida där jag kan mäta upp en sträcka, så jag kan se hur långt jag springer ???? 


I morgonkväll väntas det besök, av mamma, pappa, Madelene och Elise. Det tillkom två personer, det var trevligt :). Åååh vad jag läääängtar...synd att inte hela familjen kunde komma bara.. Saknar er !!!! 


Nu måste jag hoppa in i duschen och sedan gasa mot sängen. Vi hörs i morgon =) 

/ M A R I 





 

Kommentarer
Postat av: Christine

Jogg.se, där kan du mäta rundor :) Duktig du är, som kämpar på med din träning! Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0