Sverige - Nya Zeeland !!

Hej på er.

Fy FAN vad jag är duktig, jag klev upp vid 08-tiden och började storstäda. Gissa om lägenheten skiner och luktar mumma nu ?????. Detta tog ett par timmar så nu pustar jag ut i soffan, efter att också ha hunnit med en Skypedate med Marie (som har flyttat till Nya Zeeland). Åååh vad roligt det var att se henne och dessutom prata med henne samtidigt.... Saknar min Pärla sjukt mycket. Men jag vet att hon har det toppen där borta, så jag får klara mig ett par månader till. Sedan ska jag krama om henne som en tooook, min fina vän. :). ♥ Hon hälsade till alla hon känner också.....


Vid 15-tiden blir det jympa/medel på Friskis och sedan hem och ladda för en ny arbetsvecka. Får se om jag hinner med en liten handlingsrunda mellan allt detta också....


Söndag : Storstädning. Handling. Träna.
Måndag : Jobb. Fika hos min tremänning (syssling).
Tisdag : Jobb. Träning.
Onsdag : Jobb. Fika/middag med Caroline och hennes lillasyster (detta kanske blir på torsdag också).
Torsdag: Jobb. Träning om jag inte träffar Caroline.
Fredag: Jobb. Sedan har jag inga planer, träna skulle jag tro att jag gör.


Känns skönt att ha massa skoj planerat :).


Nu ska jag fixa lite, sedan blir det en snabbis till Liljeholmen innan jag åker och tränar.


Blåbär, mango, banan och yoghurt blev....

....min frukost...+ kaffe, en smörgås och ett ägg. Gott :)




Innan var det ett bombnedslag, nu är det rensat och städat. Jag insåg att nästan alla grejer i lådan är mina...ooooppps ;).


Ha en bra dag..



/ M A R I




Kommentarer
Postat av: Merissa

vad duktig du är som städar själv orkar jag inte ;)..Din frukost ser jättegod ut.

2010-09-12 @ 14:38:08
URL: http://merissak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0