Sjukt snygga skor från Zara.

Hej på er. Här är det en sjukling som talar, men jag mår mycket bättre idag dock. Skönt !!! Kvällen igår var inge vidare, fulla näsan med snor, feber och en kropp som skrek efter sömn. Så det jag gjorde igår var att ligga i sängen hela kvällen. Rörde mig inte många meter. Men så får det vara ibland, speciellt när man är sjuk.. Ja jag skriker om uppmärksamhet och jag vill att ni ska tycka synd om mig....lite i alla fall :P.


Dagen har spenderats hemma, vid köksbordet skulle jag faktiskt vilja påstå. Vaknade vid 10.30 då mamma ringde och frågade hur jag mådde. Sedan blev det en långfrukost med Märtha, tror vi kom från bordet vid 13.30-tiden. Hm, ibland har man mycket att surra om :).  Sedan blev det lite andra saker....


Ska strax slå mig ned vid köksbordet och försöka hjälpa Märtha med matten, men ja, hon har ju verkligen frågat rätta en för en sådan sak. Men försöka kan jag ju :). (jag är värdelös på matte nämligen).


Ska visa er en sak senare, kanske.


Glöm ej att IDOL börjar ikväll..20.00 !!!







/ M A R I









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0