Jag jublar över att det är fredag !!

Som sagt, det är mycket som händer denna vecka så tiden räcker inte riktigt till för att sätta mig ner och blogga. Men nu fick jag några minuter över, så jag måste ju passa på :). Sitter för närvarande och väntar på att barnen ska smyga in och sätta sig, det är pedagogiska spel på gång igen. Vilket vi alltid börjar fredagsmorgonen med!!!


Igår efter jobbet åkte jag in till söder för lite after work med min vän Jörgen, det blev Högbergs och Mest Kök & BarGötgatan. En väldigt trevlig kväll helt enkelt !!!! Den blev inte alltför sen dock, eftersom jag skulle upp 05 i morse. Men kära återseenden är alltid trevliga....


Ikväll däremot ska jag raka vägen hem, för att slappa i soffan. En löprunda ska jag hinna med först i och för sig, men sedan är jag värd en kväll i soffan. Jag vill ha popcorn också....


Är det någon som lyckats med att bli utbjuden på middag 06.45 en morgon någongång??? Det lyckades jag bli imorse, men jag tackade fint nej faktiskt.  Jag har nog handlat av samma kille på Pressbyrån fööör många gånger helt enkelt...eller så är jag bara så förbannat charmig :P


Så ja, ha en bra dag allihop. Det hade jag tänkt att ha :)


/ M A R I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0