Jag har oooooont i fötterna !!!!

Att jag aldrig lär mig att ta på mig bekväma skor när jag vet att jag kommer gå länge och mycket, dessvärre har det gått 24 år nu och jag har ännu inte lärt mig. Jag tror inte att jag kommer göra det heller !!!! Så mitt problem idag är att jag har sjuuuukt ont i fötterna. Vi har spenderat vår dag i Forum Nacka, tror närmare bestämt att vi gjort alla butiker faktiskt. Sjukt mycket folk var det också... Men vi har haft trevligt !

Nu är vi hemma i alla fall och jag har ramlat ner i soffan och kommer med all säkerhet inte att ta mig upp härifrån på ett tag.....tur att dom andra också är lika trötta :). Senare blir det middag ute på någon restaurang, vilken och vart har vi inte riktigt besämt ännu....men det blir säkert alla tiders !!!

Vad gör ni idag ??




Dessa rekommenderar jag inte att gå länge och mycket med....fy vad ont jag har....


/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0