Halvmarathon i Stockholm....

....går av stapeln idag lördag den 11:e september. Vi får hoppas att dagen har något tursamt med sig, för ni vet ju vad 11:e september är för någon dag. Jag blev lite sugen på att vara med faktiskt, men jag får komma igen nästa år. Så det är bara att börja ladda nu..Någon som hakar på ??? :).  Jag åker däremot in och kollar på starten tror jag, sådant är alltid skoj att se.


Innan starten (som går vid 16.00) ska jag hälsa på Josefine en sväng :). Det blir trevligt !!! Förresten, skorna (palladium) måste jag leta reda på först. Så jag måste nog göra mig i ordning och ge mig iväg snart...


Annars har jag inga planer förutom att jag ska unna mig själv ett hemma-spa när jag kommer hem i eftermiddag, det var länge sedan. Sådant gör ju bara kroppen och själen en förtjänst :).


Nej, nu blir det annat...


/ M A R I




Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag är på :D Måste ha något att se fram emot inom träning. Tänkte köra tjejmilen också. Är DU på?

Kram

2010-09-11 @ 11:34:42
URL: http://howdowegetsomean.blogg.se/
Postat av: Julia !

Hejj !

Kika in på bloggen där jag har just en ny tävling.

Du har chansen att vinna, och få mer än 200 läsare på din blogg ;)

Kram // Julia Of Sweden

2010-09-11 @ 15:41:45
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Anonym

En modeblogg för killar! Kommentera o följ blogg skulle vara snällt & Uppskattat! =)



www.stylebyz.blogg.se

2010-09-11 @ 18:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0