Godis = Fredagsmys !!

Jag tänker inte ens tänka tanken på att göra något ansträngande ikväll, jag är nämligen helt slut. Jag tror till och med att jag får lov att ta en siesta om jag ens ska orka hålla mig vaken till familjen kommer. Denna dag har inneburit kaos på hög nivå, av många olika anledningar. Så den har varit sjukt påfrestande !!!!  Det var inte bara jag som tyckte det efter dagens slut... Två chokladaskar och några väl valda ord från en förälder till oss personal gjorde nog oss alla på liite bättre humör.... Tack, det behövdes !!!!!! 


Så jag tänker faktiskt sitta i soffan till mamma, pappa, Madelene och Elise kommer. Käka godis har jag också tänkt göra :)...


www.jogg.se, där kan ni mäta distansen på era promenader/löprundor. Tack Christine :).


Nu måste jag vila en stund..


Återkommer !





/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Pia(smilinggirls)

åh, nu dreglar jag efter godiset..

2010-09-17 @ 23:40:31
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0