Fredag och jag är ledig :)

Just precis, jag har annat skoj för mig idag så jag tog en dag ledigt. Oj vad det där lät oproffsigt !!!!!!! Men jag är ledig i alla fall, så är det.....


Har precis duschat och ska väl torka håret snart, sedan blir det frukost och lite annat fix innan jag beger mig. Det ska faktiskt bli riktigt skönt att göra något annat en helg, än att bara hänga i Stockholm.  Sådant behöver man ibland !!!!


Har inget vettigt att säga för tillfället, så jag ordbajsar lite bara. Det är väl okej ? =).


Hurrni, vet ni. Jag pratade ju om att jag skulle köpa ett träningskort, och nej, det planerna är inte ändrade. Jag måste bara berätta vilket trevligt erbjudande Christine nämnde att Friskis och Svettis hade, 150kr kostar månadskortet i september. Så ja, vi tränar nästintill gratis hela månaden. Hur bra är inte det ?? :). Nu jäklar !!!!


Nej, nu ska jag torka skallen och sedan sminka mig lite. Vi hörs !!!

/ M A R I



Kommentarer
Postat av: MADDES

Skönt med en ledig fredag :D

2010-09-03 @ 11:42:03
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: maja

Hej mari! Vad tycker du om mitt senaste inlägg? kram

2010-09-04 @ 15:28:02
URL: http://majamajas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0