Ego och lakrits !!

Med en lättnad suck lämnade jag jobbet vid 16-tiden, nu är helgen kommen hurrni :). Sköööönt !!!! Jag har redan lagt mig i soffan, med en godispås vid min sida. Fredagar är dagen då jag får unna mig något, sooom jag har sett fram emot denna dag :P. Löprundan får också utebli, det där med löprundor på fredagar klingar inte så fint i mina öron faktiskt.... Den får bli av i morgon i stället......Nu är det Mari som ska slappa restan av kvällen, jaaaaaaaaaaaa vad skönt.


Lakrits i mängder har jag köpt, favoriten helt klart. (förutom mina älskade punchpraliner). Svarta döskallar med salt på....oj oj vad gott....haha...


Jag kanske återkommer med något trevligare inlägg lite senare.. Nu måste jag ta en nap !!






Jag idag...


/ M A R I







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0