Dagens bästa ägodel/ägodelar !!!





I vanliga fall skulle jag bara klampa in på en sportaffär och prova ett par skor som såg snygga ut och verkade vara bekväma. Om så var fallet så skulle jag ha spatserat till kassan och köpt dom direkt, men för att sedan efter några veckor inse att det egentligen inte var något bra köp. På grund utav att dom kanske satt fel på foten eller att dom egentligen var väldigt obekväma ändå. Men detta misstag gör jag aldrig om igen. Därför får dessa skor bli "Dagens ägodel/ägodelar", dom har jag provat med omsorg kan jag säga. Jag testsprang dom till och med på affären, vilket expediten rådde mig till att göra. Bara för att jag skulle få rätt skor, som passade just min fot. Och ja, dessa skor är fan som gjutna för mig. Jag har inte en enda gång klagat på värk i fötterna, och stötdämpningen är bättre än någonsin. Ja en perfekt sko för Mari helt enkelt :).


Så jag råder er till att fråga en som verkligen kan allt inom detta område, annars kommer du med all säkerhet springa runt med helt fel skor där ute i spåret...


Nu ska jag duscha efter att ha varit ute på intervallträning, mellan lyktstolparna :).


/ M A R I







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0