Tränad och klar !!

Kvällarna flyger snabbt förbi när man är iväg och tränar, man hinner inte mer än hem, duscha och äta innan det är dags att sova....igen....Sova, jobba, äta och träna är det jag hinner med just nu, men ni ska veta att jag njuter faktiskt utav det =).


Som sagt, dagen började ju inte så jättebra. Men det räddade jag med en klockren lektion om bokstaven O, eleverna tindrade med ögonen som aldrig förr... Ha, Mari hon kan hon ;). Jag får väl egentligen säga att eftermiddagens fina ord från två föräldrar, som tydligen är väldigt imponerad utav mig samt väldigt glada att jag jobbar på just deras sons skola gjorde min dag hel. Sådant värmer verkligen !!! Jag får inte glömma att jag fick en biocheck från dom också... Det tackar jag för !!! Ja, summering....dagen blev väldigt bra ändå....jag avslutade med ett intensivpass på Friskis. Så nu är jag värd några timmars vila innan jag intar jobbpositionen igen....


Jag lämnar "Dagens ägodel/ägodelar" till i morgon, jag orkar inte nu.


I morgon ska jag träffa fina Christine efter jobbet, vi får se vad vi hittar på för bus =).







/ M A R I






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0