Sms-lista :)

Sms-meningar.



Sitter och kollar igenom min blogg, hittade denna lilla lista. Så jag kör den igen :)


Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?
Vi är redo för en riktig träningsvecka, nu kör vi.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jag är på plats :) 1 trappa upp.

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Okej :) De sade inte just ordet puma, det var jag som tyckte det passade. 

4. Vilket sms blev du mest berörd av? 
Morsan och farsan såg din blogg nyss och du fick höga betyg av dom :) 

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hejsan :). Nu har vi varit på 6-årskalas.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Men gumman...inte ska du behöva vara rädd :)

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? 
Småprata får vi göra en annan dag.... 

8. Vad vill du höra mest av allt?
Rickard ska bara äta så ringer han sedan..

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Jag var tvungen att fokusera på passet också.

10. Din romantiska replik?
Din knasboll.!!!!

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Det var kul att se dig.

haha, lustigt värre hurrni :)


...har man tråkigt så har man...



/ M A R I


Kommentarer
Postat av: Neha

Haha, såna listor är så roliga:D

2010-10-10 @ 22:34:08
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: sara

haha sånt kan va kul :D

2010-10-11 @ 08:18:31
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0