Rosa Bandet !!

NU är jag hemma !!! Stänger ju på torsdagar så arbetsdagen slutade vid 17.30 sedan blev det raka vägen till Friskis för ett jympapass. Jäklar vad jag var på hugget idag....sjukt roligt :)...


Vi hade Höstsamling på skolan idag, vilket innebär att alla barn från lågstadiet samlas och sjunger massa olika (höst)sånger som varje klass har tränat på...Jag måste säga att jag blev en smula stolt när jag såg "mina" 29 elever stå framför alla andra barn/personal och sjunga sången vi tränat på nu i några veckor...dom gjorde det med bravur ska ni veta... ♥ (ville bara berätta det).


Helgen närmar sig med stormsteg och den infaller (för dom flesta) imorgon för att vara exakt, det tackar och bockar jag för..Helgen ser ut som följer: Fredag: God middag och Idol...Lördag: Jag är öppen för förslag på dagen, men kvällen kommer jag spendera på Olearys med Märtha. För en god middag och några öl...Ett trevligt lördagsnöje tycker jag..:). Söndag: Då blir det träning skulle jag tro, annars inga planer....


Nu ska jag se slutet på Rosa Bandet-Galan !!!


Mamma, är du nöjd nu ??? :)



En bild tagen förra vintern...(2009)


/ M A R I




Kommentarer
Postat av: LISOU

fin bild!

2010-10-30 @ 10:30:24
URL: http://lisou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0