Onsdag 6:e oktober !!

Idag har jag inte haft tid att skriva något inlägg faktiskt, dagen har varit fullspäckad med massa trevligheter sedan 08.30 imorse...Vi har varit i skogen med barnen hela dagen nämligen, gjort massa samarbetsövningar och arbetat med våra sinnen. Grilla korv är en självklarhet när man är i skogen, så några korvar slank ner till lunch. Gött mos ;). Som sagt en heldag ute blev det, för när vi kom tillbaka till skolan var det fritids och då är vi också ute. Frisk luft har jag alltså inte fått för lite av idag :).


Efter jobbet åkte jag och mötte upp Christine, för en fika i Skrapan. Det var väldigt trevligt måste jag säga !!! Att Lillsved förde mig samman med så otroligt många underbara människor är jag evigt tacksam för... ♥


Nu ligger jag i sängen och slappar....får man sova nu eller ???? Jag måste vänta på att tvättmaskinen blir klar dock, men men....Jag har ju sovmorgon i morgon :)





Så sjukt charmerande.....massa kärlek !!!! (Christine till höger).


/ M A R I









Kommentarer
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

GÖÖRS IDAG?

2010-10-07 @ 09:44:07
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

Var också tidig till jobbet :) fast nu känns det rätt segt att veta man ska jobba till sex, ush"

2010-10-07 @ 10:29:36
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0