Olearys, middag och hockey ikväll !!

Jag och Märtha beger oss till Olearys i Liljeholmen nu, för en god middag och lite hockey :). Hoppas ni får en bra kväll där ute, skräm inte ihjäl varandra bara. ♥



Nu är vi hemma igen, jag fick lite brottom förut så jag han aldrig publicera det förra inlägget. Men vi har haft en trevlig kväll, god mat och trevligt sällskap i alla fall. Vi blev placerade väldigt konstigt dock, nästan i knät på två andra personer så middagen var inte direkt avslappnad. Men aja, gott var det i alla fall...






Nu väntar vi på magsmärtorna...




/ M A R I








Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Kika gärna in mina maskeradtips i kvällens inlägg. Vilken utklädnad tyckte du var bäst? ;)

2010-10-31 @ 00:12:49
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: frida johansson - sveriges nya kissie

Tävling på bloggen där du har chansen att

vinna systemkameror.

2010-10-31 @ 02:26:17
URL: http://pussymadeofgold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0