Med en luftballong kommer jag till dig....!!!!!

Idag har det inte funnits en sekund över till att blogga faktiskt, timmarna på jobbet och all tid därefter har varit fullspäckad nämligen. Men nu innan jag ska sova så har jag en stund över till bloggen :)..


Helgen börjar närma sig och jag ser verkligen fram emot den, jag har egentligen ingenting planerat. Men två dagars ledighet är jag alltid värd !!! Jag ska försöka göra något vettigt utav denna helgen dock, förra helgen gick ju i lathetens tecken om ni kommer ihåg..(??) Om vädret tillåter är jag sugen att ta en promenad på Djurgården (någon som vill följa med??), gå runt och kolla i några butiker vore också roligt, kanske att jag försöker klämma in ett träningspass också.....ja, något vettigt blir det i alla fall :). Jag kommer uppdatera er om vad som händer...



Innan jag lägger mig bjuder jag på en bild jag har tagit i Hammarby Sjöstad;







Sov gott ♥


/ M A R I












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0