Lördag 2:a oktober !!

Hej på er !!! ♥


Min kväll igår fortsatte i soffan, med lite popcorn och Idol. Jag orkade inte bege mig någonstans helt enkelt.....skönt är väl det ändå, för jag var sjukt trött.....Så jag somnade som ett litet barn vid 22.30-tiden.


Idag däremot är jag uppe med tuppen, eller nja....inte riktigt. Jag vaknade av att grannen spelade Lugna Favoriter (eller något liknande) för hela området, typiskt. Men jag får väl skatta mig lycklig att det var Lugna Favoriter i alla fall, jag hade annars gått in och buntat ihop honom/henne om det hade spelats något annat, någon "hårdare" musik. Aja, bla bla bla...nog om det... Jag är vaken och utvilad i alla fall !!! Nu ska jag strax bege mig ut på en powerwalk eller om det blir en löprunda..Vi får se !!


Sedan har jag lite saker inför kvällen som måste fixas, så denna dagen fylls nog också till bredden


Vi hörs senare.


/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0