Lördag 16:e oktober !!

Godmorgon på er !!!


Igår blev det inte så många inlägg, tyvärr !! Men jag hinner inte riktigt med mig ibland, men jag ska försöka skärpa mig idag :).


Efter jobbet igår åkte jag hem och fixade lite, sedan blev det Kungsholmen, hemmagjord pizza, filmen Prince of Persia, godis och till det ett väldigt trevligt sällskap. En bra fredagskväll helt enkelt :).


Idag däremot har jag absolut ingenting planerat, det är i och för sig en riktigt vacker höstdag utanför fönstret så en powerwalk/löprunda borde jag klämma in. Eller jo, en sak har jag planerad.....jag ska hjälpa Märtha att räkna matte...hm, hur nu det ska gå..(??)..men jag får göra så gott jag kan ;)...Annars tror jag det blir städning och massa slapp, en heldag i myskläder vore något...det var länge sedan...


Nej, nu ska jag börja städa.


Elin, här kommer svar på din fråga; Den 11:e november kommer jag hem till Sundsvall och jag blir hemma torsdag-söndag.....Då vet du det ;)..



/ M A R I










Kommentarer
Postat av: Elin

Då får du bjuda oss en timme eller två av din tid om du vill!? :)) KRAMIS

2010-10-16 @ 11:45:34
URL: http://elinteresias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0