Höstlovet anländer imorgon !!

Nu laddar jag för en ny vecka på jobbet och jag hoppas och vet att denna veckan kommer bli något lugnare, eftersom barnen har höstlov från skolan. Men fritids har ju öppet, så jag jobbar i vanlig ordning men med andra arbetstider dock.(vilket blir skönt, eftersom vi brukar få kortare arbetsdagar). Men framför allt så får både vi personal och barnen en lugnare tillvaro, vi kan göra vad barnen önskar och barngruppen på fritids blir inte lika stor. Vi har planerat in skridskoåkning (det ansvarar jag för), besök på museum, utflykt till skogen och allt vad det innebär och slutligen är en halloweenfest inplanerad också. Så ja, veckan kommer bli riktigt bra tror jag :).


Annars är det träning för hela slanten som gäller iveckan, jag laddar med ett intensivpass imorgon. Sedan är veckan igång :).


Nu ska jag mysa ner mig i soffan och se lite tv, innan det är dags för sängen. Hoppas ni får en bra dag imorgon allihop ♥





Höstlovet är här, så vad passar inte bättre än en härlig höstbild.
Foto: Jag.



/ M A R I






Kommentarer
Postat av: Sofie

Fin bild :)

2010-11-01 @ 11:22:49
URL: http://sofieroxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0