Falukorv !!

Så, då var lördagen förbi och ja det har faktiskt blivit söndag. Jag kom precis hem efter att ha varit och sett I Rymden Finns Inga Känslor !!! Och ja, den var lika bra som jag hade förväntat mig faktiskt. ALLA borde se den, det finns inga ursäkter för att inte gå och se den....punkt slut.....:)



SE DEN !!!!! 



En dialog mellan mig och Märtha ikväll:
Mari (när jag kliver in igenom dörren för en stund sedan) - Usch, det luktar korv här. Ja, falukorv!!
Märtha - Nej, det luktar radhus.!!!!!!!!!!
Mari - Men hur fan luktar radhus då????
Märtha - Men sådär hemtrevligt !!!!!
Summering: Korv = hemtrevligt... ha ha...


Nu blir det sova.. !!!


/ M A R I









Kommentarer
Postat av: Trees

Haha! JA alla har vi olika versioner på hemtrevligt ;) jag sätter nog kaffedoft framför korv ^^

2010-10-24 @ 02:13:23
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Sofie

Den vill jag se :D

2010-10-24 @ 11:04:42
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0