....Lista....

Hm, jag hittade en till :)



Klädsel
Vad har du på dig idag:
Ett par svarta leggings och en blå/vit-randig tunika
Vad använder du just nu för skor: Just nu använder jag mina svarta boots flitigt
Favoritfärg på kläder: Svart, blått och rött

Senaste person som
Sov i din säng:
Madelene, Elise och Jag. Myyyys :)
Du pratade med: Min kollega Helena
Du delade en drink med: Mina grannar, Mahsa och Rickard.
Du gick på bio med: Oj, när gick jag på bio senast...hm...??? Det måste ha varit med två kollegor, då vi såg Inception.
Du gick på stan med: Min syssling Magnus.
Skällde på dig: Måste ha varit någon unge på jobbet, hm..hä hä...Nej, jag vet inte :)

Senaste
Låt du hörde:
Timglas - Lars Winnerbäck
Film du såg: The Stepfather
Mat du åt: Yoghurt, banan och en knäckemacka...frukost alltså, men strax blir det sushi, mums =)
Kram: Gav en förälder en kram igår, då jag gratulerade till deras nyfödda bäbis.
Fest: Senaste festen var grannarnas inflyttningsfest.
Känslan: Lycka och glädje
Ilska: Igår, då jag läste om vidriga saker på Aftonbladet.
Resa: Göteborg

Glädje: tanken på att jag är frisk och mår bra, har en familj som jag älskar över allt annat på jorden och som alltid ställer upp samt att jag har många underbara vänner gör mig sååå GLAD. 
Dröm: Inatt drömde jag att jag cyklade till Sundsvall :). Någon som saknar sina nära och kära kanske ?? 
Boken du läste: Jag läser Märthas psykologibok. Så jäkla intressant :)
Personen du träffade: Jag träffade nyss på några kollegor i personalrummet.
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Mahsa
Gången du åt en 7-eleven korv: Har nog aldrig köpt en korv på 7-eleven faktiskt. Borde jag prova?? 
Gången du var utomhus: För cirka 1,5 timme sedan, då jag gick från bussen ner till jobbet.
Gången du sov: Inatt....????
Saken du köpte: Sushi på väg till jobbet.

Om dig
Fyller år: 20 maj
Längd: 1,73 cm
Smeknamn: Mimmi, det namnet fick jag när jag gick hos min dagmamma. Systrarna, syskonbarnen och några få vänner kallar mig det fortfarande. 
Syskon: Madelene och Jennie
Sysselsättning: Jobbar på Lilla Högsätra skola, i årskurs 1 ute på Lidingö.
Bra egenskaper: Snäll, ödmjuk, lyhörd, sprallig, som oftast väldigt glad...osv..jag kan fortsätta om ni vill :P
Dåliga egenskaper: Jag är som oftast FÖR snäll, och tyvärr drabbar det mig negativt många gånger.
Hårfärg: Jag är född blond, men jag trivs bättre som brunett så jag kör på det :)
Ögonfärg: mörkgröna



Har man tråkigt som sagt :)


/ M A R I




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0