En lista är alltid roligt =)

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja, det gör jag !
2. Har du sett din bästa vän gråta? Jepp jepp..
4. Vad åt du senast? Kycklingfilé med bulgur och massa grönsaker (med barnen i matsalen)
5. Har du fått någon komplimang idag? Ja, faktiskt. Av en kollega !!!
6. Har du varit med i en rättegång? Nej, eller jo. Men det var nog genom skolan eller något sådant. För att se hur en rättegång går till..osv...
7. Är du polare med grannarna? Inte dom närmaste, men i huset bredvid bor två stycken jag umgås väldigt mycket med..
8. Vilka språk pratar din mamma? Svenska.
9. Vilka länder har du bott i? Sverige. Bara.
10. Senaste piercingen? I mina öron, för sådär drygt 16 år sedan.
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? För någon dag sedan, då jag var och tränade.
12. Gay? Känner några.
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? Ja. Fråga min pappa vad han hittade på gången in mot huset en morgon för något år sedan :).
14. Har du äggat någon? nixpix..
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nope...varför skulle jag ??
16. Suger det här? Nej faktiskt inte, detta är rätt roligt måste jag säga :)
17. Har du varit på stranden? Inte idag, men jag och min älskade brassestol var på stranden varje dag i fyra veckor i somras :).
18. Har du haft en stalker? Ingen aning hurru.
19. Minns du dina/din musiklärares namn? Japp, Sven-David heter/hette min musiklärare.
20. Hur bra är din syn? Eftersom jag bär glasögon så kanske den inte är super, men jag ser rätt bra utan glajjorna också.
21. Har du varit på ett party? Haha, vilken dum fråga. Klart jag har det =)
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Fråga mig igen då jag är redo att kasta in handduken och tacka för mig....
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Har ingen bror, så fråga någon annan.
24. Har du varit utomlands? Japp, ett par gånger. Sist var jag i Paris.
25. Har du sett din bästa vän naken? Ja det har jag.
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Helt klart min ena systers bröllop, sååå himla vackert. Tärna fick jag äran att vara också....Hoppas snart att jag får gå på andra syrrans bröllop...När blir det Madelene ???
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Om det var på grund utav ett slagsmål så tror jag inte att mina föräldrar skulle tro på den anklagelsen, därför att dom vet att jag aldrig skulle delta i ett slagssmål.
28. Var är dina syskon just nu? Dom båda befinner sig i Sundsvall och jag tror att dom har myskväll med sina familjer för tillfället.
29. Vad var den senaste drömmen som du minns? Det sista jag drömde var att jag hade en balettskola. HA HA.....Jag dansa balett???? Det skulle jag vilja se :)
32. Vad ska du göra i helgen? Imorgon ska jag kanske träffa min syssling Magnus, över en fika.
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Det står, "Gör det ;)".
34. När var du riktigt sjuk senast? Jag minns faktiskt inte, jag räknar inte med min lilla förkylning jag hade för någon vecka sedan....hm...nej, jag vet inte faktiskt...
35. Vem är den senaste kändisen du tog på? Hm, ingen aning faktiskt. Brukar inte ta på människor hur som helst bara sådär....
36. Vad finns i din bakficka? Har inga bakfickor på byxorna idag.
37. Har du färglinser? Nej, jag kör med mina naturliga gröna.
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov som en prinsessa.
39. Vad är det första du gör på morgonen? Går in på badrummet och tvättar ansiktet.
40. Vad ska du göra efter det här? Resa mig upp för att servera mig och Märtha en god middag, det blir broccoli och baconpaj.(kolla mitt fredagsinlägg lite senare).



/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0