Det är fest på gång =)

Sådär, jag är så gott som klar faktiskt. Två timmar till godo med andra ord, kanske att en tidig middag vore på sin plats. Eller vad säger ni ?? :). Den är redan klar, så jag kan bara slå mig ner och börja käka....


Jag fick reda på en sååååå rolig grej förut...jag började nästan böla...ha ha.. Min vän, min själsfrände från Lillsved ska flytta tillbaka till Stockholm.. Vet ni hur underbart det blir, äntligen kommer jag att få träffa min rosenknopp när jag vill...Kärlek till dig Paula.


Nu ska jag käka som sagt, men jag hinner slänga in "Dagens ägodel/ägodelar" innan jag sticker..Det får vi inte missa, så titta in om en stund igen :).





Andra kläder och lite smycken, sedan är jag redo :).


/ M A R I




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0