Dagens bästa ägodel/ägodelar !!!

Detta vet jag inte heller om jag kan kalla det "ägodel", men något fint är det i alla fall så idag får det kallas "ägodel".  Vänskap är ordet !!!!!  Marie och Mari, även kallade Mimmi och Pärlan.....Det är på senare tid som jag verkligen inser vad denna människa har betytt/betyder för mig...min vän, min syster. ♥ Vi var oskiljaktiga när vi var små, det slutade ibland med att vi slogs för att vi hade umgåtts för mycket. Men vi kunde inte slita oss ifrån varandra för det, det gick bara inte. Det var Marie och Mari helt enkelt, och det är det fortfarande ska ni veta...


Det kan gå månader innan vi träffas men när vi väl träffas slänger vi oss i varandras famnar och det känns som att vi umgåtts dygnet runt hela livet.....Det går inte att ha tråkigt i denna tjejs närvaro, det är alltid något på gång. Vilket vi båda två har, - alltid något på gång !!!! Det finns minnen tillsammans med Marie som jag aldrig någonsin kommer kunna beskriva med ord, det måste ha upplevts...Som sagt, detta är något fint. Något jag aldrig slänger bort......Marie och Mari föralltid !!!!!!


Låter som en kärleksförklaring eller något, men jag saknar min fina vän så mycket så jag var tvungen att tillägna henne detta inlägg. Hon bor för närvarande på andra sidan jordklotet, så detta är det minsta jag kan göra just nu.







/ M A R I






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0