Are you ready ????

Dagens låt helt klart, den peppar mig både under mina powerwalks och mina löprundor. Den får mig att vakna till liv på morgonen och den får helt enkelt mig att vilja slå klackarna i taget...men en sak är säker, den får mig aldrig att lessna.....Grymt bra låt, som jag har sjukt många minnen till :).


Den kunde inte komma mer till pass idag heller, då det vaknas fest. Så nu höjer vi volymen och laddar inför kvällen.


Powerwalken imorse gick super, sedan har jag handlat lite och fixat lite småsaker....






Mössan fick åka på imorse..


/ M A R I




Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv; Tack snälla!



Hur är det med dig?

2010-10-02 @ 15:21:53
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0