Sundsvall !!

Helt underbart med sovmorgon ♥


Jag är redo att åka till centralen och hoppa på X2000-tåget som ska ta mig till Sundsvall, önskar att jag redan var framme dock. Igår kände jag mig riktigt laddad för en tågresa, men jag vet inte om jag är lika laddad idag faktiskt....Jag vill bara vara framme...NU !!!!!! Ikväll har jag beställt min favoriträtt till middag samt lite god dryck till det, så ja, det blir en myskväll med mamma och pappa..Det gillar jag :).

Som så många andra gånger så är besöket i Sundsvall fulltecknat...Ingen rast och vila, men jag vill ju hinna med så mycket som möjligt när jag väl är där uppe :). Jag kommer hålla er uppdaterade....


Nu måste jag fixa det sista innan jag beger mig till stationen..


/ M A R I





Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

det är skönt att åka tåg för då kan man koppla av och inte göra någonting =)

2010-11-11 @ 11:58:36
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Rickard

Tjena! sitter du på 12.30 tåget till sundsvall?

tyckte jag såg dig på perrongen i sthlm!

2010-11-11 @ 12:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0