Sjuk eller ???

Likt ett barn somnade jag igår vid 22.30-tiden, - Sjukt tidigt för att vara på en fredagkväll, jag vet !!! Men jag var helt färdig och idag vet jag varför.......Jag vaknade nämligen med ont i halsen och en kropp som inte riktigt hängde med. Kul !!! Och detta tror ni att jag har tid med ??????  Dricka massa vatten och sova en massa får blir helgens to do.....


Jag vaknade vid 11-tiden imorse och jag lovar er att det var förbaskat skönt att sova i så många timmar :). Det blev frukost med Märtha och vet ni, vi reste oss från köksbordet för cirka 30 minuter sedan. Vi fastnade i väldigt intressanta diskussioner och diverse andra "små" samtal.... 2,5 timme vid frukostbordet tycker jag låter väldigt normalt :). ha ha.... Men som sagt, jag ska ju ta det lugnt.....


Jag tänkte fortsätta ta det lugnt, för ikväll blir det en kopp te och en film. Mys :).


/ M A R I



Kommentarer
Postat av: HANNA

Allt bra?

2010-11-27 @ 19:24:04
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Ja visst är tvålarna söta :) Love them :) Vem vill inte tvätta händerna med dem? :;P

2010-11-27 @ 19:35:54
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0