Rullatorligan har varit i farten !!!

Som ni såg i förra inlägget satt jag och Märtha och åt frukost vid 08-tiden, observera att vi redan hade varit vaken en stund då. På en lördag ???? Innan 11 var vi ute och väntade på bussen, sedan blev det pendeltåget till Södertälje. Vi kom dit lagom till att det var dags att äta lunch, - Det blev grekisk mat. Gott !!! Efter lunchen gick vi runt och botaniserade i dom butiker som finns där, vilket i och för sig inte är så många men vi fördrev lite tid i alla fall :). Vi slog oss ned och drack kaffe lite senare, då var klockan visst bara 14.00 och vi kände oss mer än nöjda. Hm, vi kollade på varandra och skakade på huvudet. Vi är som två pensionärer när vi är i farten..ha ha. Vi tog oss samman och bestämde att vi skulle åka hemåt och ta bilen till Forum Nacka istället. Där känner vi oss hemma :). Så ja, nu är vi hemma igen efter 7 timmars äventyr. Fötterna värker och huvudet bankar, så om jag ska orka hålla mig vaken på bion senare så röstar jag för en powernap nu. Hej på er !!!!


Ett par träningsbyxor rikare blev jag idag.





Vi fikade på ett jättemysigt konditori..


/ M A R I







Kommentarer
Postat av: Laila

Ååå jag har haft en väldigt mysig dag med familjen =)

2010-11-20 @ 19:11:18
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0