När saker och ting bara blir sååå fel !!!

Hasse har blivit Lasse.
Rödlök har blivit lölök.
Potatisterrin har blivit potatisstearin.
Walléngatan har blivit om man betonar a:et istället, - Wallengatan.
Kaktus har blivit kak-tus.
Märtha ska kränga bokstäver istället för bostäder i framtiden.
André Wickström har döpt om sig till Fredrik Wickström (om ni frågar mig).
osv.osv.osv.osv.osv.osv.osv...........

Om jag ändå kunde ha allt på film så ni fick höra hur galet allt har blivit...Några få ord som ovan blir ni inte mycket klokare av. Men vi har haft sjukt roligt åt allt :).


Jag har precis satt mig i soffan efter att ha städat och varit ut med alla sopor som samlats som ett berg innaför dörren, vi skyller på kylan :). Nu tänkte jag faktiskt för ovanlighetens skull slå på tv:n och kika om det är något av värde. Allt för att glömma bort att mitt favoritjympa-pass går av stapeln på Hornstull om en timme :(. Blääää..Nästa vecka är det jag som ligger i hårdträning......



Men nu känner jag mig piggare :)


/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Laila

skönt att du känner dig bättre :)

2010-11-30 @ 19:20:34
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Elin

Super fin blogg!! :)

Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2010/november/tavling-1.html#comment



Sista chansen att vara med i tävlingen där ALLA vinner något :D

2010-11-30 @ 23:13:26
Postat av: Jenny

fy att vara sjuk :( jag är också lite sjuk, till och från. Främst på morgonen!

Krya på dig!

2010-12-01 @ 08:08:17
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0