Min torsdag !!!

En läsare ville gärna veta hur en dag kunde se ut för mig, så here we go :

07.00 steg jag upp och började genast göra mina sysslor inne i badrummet, sedan blev det frukost för att sedan rota fram några kläder att ta på mig. En träningsväska hann jag packa ihop där emellan också.
07.35 satt jag mig en snabbis vid datorn, han med att skriva ett blogginlägg som ni ser nedan.
07.56 steg jag på bussen som skulle ta mig till tunnelbanan i Liljeholmen.
08.40 gick 206:an mot Lidingö sjukhus (vid Ropsten), den bussen tar mig till jobbet med andra ord.
09.00 var jag framme vid jobbet, började där och då min arbetsdag. Den har bestått utav halloweenfest för barnen på fritids. Ansiktsmålning, spökrunda, spökhistorier och slutgligen en läskig lunch. (grön och rosa spaghetti, fingrar och aphjärnor). Mums :). Eftermiddagen spenderade vi utomhus med diverse lekar och roligheter.
17.20 stängde jag fritids och gick mot bussen, den tog mig till ropsten och sedan tog tåget mig vidare till Hornstull.
18.20 studsade jag in på Friskis, bytte om och gjorde mig redo för ett jympapass (medel).
20.45 var jag hemma och då blev det en dusch och nu soffan innan sängen ropar. 


Så kan en dag se ut för mig, men observera att mina dagar inte är någon annan lik. Det blir så när man jobbar med barn :).


Imorgon är det jobb som väntar och ett intensivpass på Kungsholmen (friskis), sedan måste jag skynda mig hem och duscha. Idol och lite mys hos grannarna väntar :). ♥



Sov så gott hurrni !!


/ M A R I










Kommentarer
Postat av: MALIN

lägeet? :D:D

2010-11-05 @ 16:55:44
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0