Fulltecknad weekend i Sundsvall !!

Fredag:
Imorgon blir det familjen i fokus hela dagen, det blir hämtning av syskonbarn på skola/dagis på eftermiddagen för att sedan leka/fördriva tid fram till middagen vi alla ska käka hos syster Jennie. Idol får vi inte missa heller =).
Lördag:
Ska försöka boka in en fika med tjejerna..vart?? när?? hur?? får vi se då :). Eftermiddagen/kvällen bjuder på en överraskning för dom vuxna killarna i familjen..(vi ska fira farsdag lite tidigare nämligen) samt en myskväll hemma hos Caroline.
Söndag:
Inget riiiktigt besämt här faktiskt, men jag tror det får bli ytterligare lite bus med barnen innan jag åker hem till Stockholm igen :).



Nu blir det strax sängen för att kunna orka upp imorgon, Edvin (som är ledig från dagis) kommer nämligen hit vid 09-tiden och då blir det full fart :). Ett besök på stan blir det för oss, jag måste fixa några ärenden....annars blir det med all säkerhet massa lek och bus innan vi åker och hämtar dom andra fyra småtrollen :).



Sov så gott hurrni..



/
M A R I




Kommentarer
Postat av: ROBINA :)

Hej :D missa inte dagens blogg imorgon :D

2010-11-11 @ 23:41:10
URL: http://refflan.blogg.se/
Postat av: Anonym

var med i min dagens blogg? :) kram

2010-11-12 @ 07:48:18
URL: http://rebeccaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0