En dag med blandade känslor !!

Måndag var det då, hej och hå. Jag öppnade imorse som alla andra måndagar, vilket höll på att gå käpp rätt åt helvete. Eller ja, det gjorde ju det.....För en äldre kvinna hade nämligen svimmat på tunnelbanan, så det blev stopp vid Östermalmstorg i cirka 15 minuter. Tur att jag kunde ringa min kära kollega Kerstin så hon kunde öppna istället. Tack !! Jaha, nu skulle väl allt ordna till sig i alla fall...och visst gjorde de det, dagen på jobbet har varit bra. Träningen ikväll gick superbra också, jag var taggad som sjutton...Gottfrid vickade på kvällens pass, så nu är jag uppvärmd inför samma pass imorgon :) - Vilket kommer bli riktigt skoj !!!

Men efter träningen vände dagen från att ha varit positiv (iaf arbetsdagen och träningen) till att bli väldigt negativ. - Jag är just nu fylld med väldigt obehagliga känslor !!! Eftersom jag respekterar personen i fråga så väljer jag att inte berätta vad som hänt ikväll... Men vad jag och Märtha har varit med om och för att inte tala om grannen, är inget man vill vara med om. Absolut inte !!!!! Det känns sådär faktiskt....

En alvedon och sedan är jag redo för att försöka sova lite, vilket jag redan nu vet kommer bli väldigt svårt. Men jag måste....


En kväll som denna skulle det kännas oehört skönt att få krama om mina nära och kära och berätta hur mycket jag älskar dom ♥


/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Laila

gud vad tråkigt. hoppas att det fixade sig.

2010-11-16 @ 11:21:21
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

mysig blogg :)

2010-11-16 @ 12:27:09
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0