En att-göra-lista !!

Jag har fortfarande inte kommit på något märkvärdigt att hitta på idag, men jag har däremot kryssat för massa saker på att-göra-listan. Så jag känner mig rätt så nöjd faktiskt :). Eftermiddagen består av att hålla golvläggaren (Jens) sysselsatt, eller det är väl han som sysselsätter sig själv antar jag så jag får väl stå bredvid och hålla honom sällskap helt enkelt...Skönt att det äntligen ska bli klart i alla fall..!!! Kvällen skulle jag vilja spendera med en stor kopp te i handen, en bra film och trevligt sällskap...Någon som vill joina mig ??. Men nu över till att-göra-listan;

(detta har jag avverkat igår och idag)

[x] Storstädat
[x] Tvättat
[x]
Bokat tågbiljett till Sundsvall
[x] Rensat ur garderoben på kläder/skor jag inte använder
[x] Intresseanmält mig till en PT-kurs och en kostrådgivnings-kurs


Det är skönt när sådana där måsten som bara har lagts åt sidan blir gjorda, så nu kan jag med gott samveta sätta mig ner i soffan och se fram emot en kort arbetsvecka :).



/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0