Önskelista !!!

Elin och Maria borde komma ihåg när jag varje år började räkna ner till min födelsedag redan i februari, om än inte tidigare. Men nuför tiden är min födelsedag något som knappt existerar, inte i min värld i alla fall. För min familj är den väl viktig, eftersom dom firar mig osv.. Men ja ni fattar. När man var mindre var födelsedagen höjdpunkten på året, och önskelistan var flera sidor lång. Numer är den knappt en sida lång... Så ja över till önskelistan..



Ray Ban

Produkter från Body Shop

Ett armband från Thomas Sabo


Ja ni ser, tre saker som jag fick klämma ur mig. Men det är alltid något :). Om jag får en kram och några gratulationer är jag annars också väldigt nöjd.


På torsdag får vi se !!!
 

/ M   A   R   I



Kommentarer
Postat av: Julia

hejhej allt bra? :)

Kram//Julia

2010-05-16 @ 11:17:22
URL: http://pinkstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0