Nu blir det en lista, det var länge sedan !!

Vad är sann lycka? - Lugn


Vilken är din största rädsla? - Höjder och fötter (om det nu är någon rädsla)


Vilken egenskap föraktar du mest hos dig själv? - Att jag är alldeles för snäll i vissa lägen.


Vilken egenskap föraktar du mest hos andra? - Oärlighet


Vilken/vilka levande person/personer beundrar du mest? - Mamma och pappa


Hur känner du dig just nu? - Fräsch efter en lång dusch, men också väldigt skönt utmattad efter en dag på jobbet.


När ljuger du? - När jag måste. Jag vill dock undvika att måsta ljuga.


Vad ogillar du mest på din kropp? Mina fötter !!!!!!!!!!


Vilka kvaliteter uppskattar du mest hos män? Ansvarstagande och ärlighet.


Vilka kvaliteter uppskattar du mest hos kvinnor? Omtanke.


Vilka ord eller uttryck använder du för ofta? - "Hä", ett utmärkt ord som kan användas till allt. Norrländskt och bra :). (ni får fråga om ni vill ha beskrivning på ordet kan användas till.)


Vilken talang skulle du vilja ha? - Jag skulle vilja vara en duktig gitarrist.


Om du kunde förändra en sak med dig själv, vad skulle det vara? - Börja få lite jävlar annamma i mig och inte vara för snäll jämt.


Vilken är din största bedrift? - Om jag hade barn skulle det vara att ha fött dom, men nu får vi dra till med en dagens bedrift och det får bli dagens incident på skolan som jag med envishet och tålamod löste.


Om du skulle dö och fick återvända som en person eller sak, vad skulle du välja? - Jag skulle vilja vakna upp till mig själv, men redan då med bagaget fyllt av mina kunskaper som jag lärt mig i detta liv.


Vad håller du högst i ditt liv? - Mitt liv och min kärlek till min familj. (oj nu blev det djupt)


Vad är det värsta en människa kan uppleva? - Att mista någon i sin närhet.


Vilken är din favoritsysselsättning? - En god middag i goda vänners lag. Fotografera.


Vilket är ditt mest utmärkande drag? - Hm....styrka...kanske...vet inte...


Vilka är dina favoritförfattare? - Astrid Lindgren. Jag har bara en, eftersom jag sällan läser.


Vilken påhittad person gillar du mest? Pippi Långstrump.


Vilka är de största hjältarna i ditt liv? - Dom som aldrig ger upp. (Allt är möjligt det omöjliga är bara lite svårare). Sedan får vi inte glömma min familj också. Dom är allra störst.


Vad ogillar du mest? - Pessimism och oärlighet.


Hur skulle du vilja dö? - En dag då jag har gjort allt jag har velat att göra.


Vilket är ditt motto? - Lev i nuet !!!! Var mot andra som du skulle vilja att det var mot dig !




/ M   A   R   I






Kommentarer
Postat av: Märtha

Meeen Mari!



Du vet väl att det stavas 'he' och inte 'hä'...det är lika illa som 'bröcksanvisningen'...haha

2010-05-07 @ 10:32:04
URL: http://www.marthagafvert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0