Lekens betydelse !!!

Så hette föreläsningen jag var på ikväll !!!! Helt klart en väldigt intressant föreläsning, men jag var nog för trött för att ens orka lyssna på allt. Jag drömde mig bort till min säng medan tanten talade om hur viktig leken är för barnen. Hm, bra Mari !!! Men jag snappade upp en hel del ändå, samt att mycket är rent sunt förnuft. ( som många andra gånger på föreläsningar). Som jag sagt många andra gånger i den här bloggen, - Låt barnen vara BARN !!!!!!

Helgen som jag lade bakom mig i går var mysig, den har innehållet ett besök på ett tivoli (inte Gröna Lund) och ett besök på ett lekpalats. Hm, passande för dagens föreläsning. LEK !!!!!! :). ♥

Jag kom hem för inte så länge sedan, så jag hinner inte mycket mer än att lägga mig. I morgon är det ännu en lång dag som väntar, så det är bäst jag är utvilad. Morgondagen bjuder på en hel del !!!! Förmiddagen : Möte och vanliga lektioner. Eftermiddagen: Fritidshemmets dag, då ska vi annordna massa aktiviteter med en annan skola på ön. (jag räknade ut att det skulle bli cirka 310 barn). Full rulle med andra ord :). Efter detta är det vårmarknad på skolan, med både barn och föräldrar. Så ja, det är en fullspäckad tisdag som väntar Mari. Som sagt, det är bäst jag lägger mig!!!! Vi hörs...


/ M   A   R   I





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0