Kaffe, jag måste ha kaffe !!!

Puh, vilken tur. Jag vaknade upp och var alldeles kallsvettig och hade världens huvudvärk. Hm tänkte jag, dålig start på dagen och ännu sämre start på dagen eftersom att Marie ska komma på besök. Men kroppen var pigg i alla fall, det var bara huvudet som dunkade. Varför visste jag inte då (?). Men nu vet jag, Kaffeabstinens kallas det för !!!!!! Kul att man har blivit beroende av en till sak... bläää... Men gott är det !! Jag drack inge kaffe igår, vilket resulterar i en sur och tvär Mari med världens bankande huvudvärk. Men nu har jag stillat mitt begär med två koppar, så jag är redan med i matchen igen....

Vi hörs senare...


/ M   A   R   I




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0