Jag ska lära mig att spela gitarr !!!

Tjosan mina läsare. Torsdag och jag är ledig, det kan inte bli bättre. Vaknade upp först vid 07 i morse, men somnade om lika snabbt när jag insåg att jag var ledig. En underbar känsla :). Skulle egentligen käka lunch med min tremänning (syssling) idag, men det blev inställt. Så idag har jag och Jens varit en sväng till Dalarö och promenerat runt, åååh så mysigt. Där skulle jag inte tacka nej till att ha ett sommarställe !!! Vädret kanske inte var det bästa, men jag kan bara föreställa mig hur underbart det skulle vara att vara där en varm sommarkväll. Efter våran trip dit åkte vi till Skärholmen (där var det förövrigt evigheter sedan jag var) och inhandlade en gitarr. Eller, jag inhandlade den inte, Jens köpte en tidig födelsedagspresent till mig helt enkelt. Jag har i många år sagt att jag ska lära mig att spela gitarr, så nu när jag har fått en är jag bara tvungen att lära mig. Lärde mig några ackord idag faktiskt, så snart är det en kvinnlig Lars Winnerbäcks blogg ni är inne och läser på ;).

Kom hem för en stund sedan, så jag har bara hunnit dansat runt med dammsugaren och dammtrasan lite. Marie kommer ju i morgon, och fint besök kräver ett fint och rent hem :). Annars har inte så mycket mer hänt här hemma, en dusch och lite filmtittning blir nog kvällens sysselsättning.





En sådan fick jag...




/ M   A   R   I



Kommentarer
Postat av: Paula

åååh va kul med gitarr!

2010-05-14 @ 14:00:13
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0