Ett år äldre och massa underbara kvällar !!!

Nu var det några dagar sedan jag skrev, men min tid har gått åt till så mycket annat dom senaste dagarna. Så tid för internet har inte funnits, skönt kan jag tycka !!!! Veckan på jobbet har varit underbar, massa sol och massa utflykter och annat skoj. Underbart !!!! I torsdags gick jag och blev ett år äldre också, även då var dagen/kvällen helt underbar. Jobb först, där blev jag uppvaktad med en blomma utav mina kära kollegor plus att vi hade en underbar utflykt vid havet med barnen hela dagen. När jag kom hem vid 17-tiden överraskade Märtha mig med mousserande vin, smörgåstårta och en bakelse till dessert. Det öppnades en rosé och -vinflaska också :). Vi spenderade hela kvällen på balkongen, i kvällssolen. Helt fantastiskt !!!! Fredagen blev lite seg för min del, konstigt. Men det var det värt :). Efter jobbet igår blev det en liten shoppingrunda, jag inhandlade mina kära Ray Ban (pilot) solglasögon....äntligen är dom mina.., en kofta och en parfym. Vid 17-tiden mötte jag upp Jens för en middag och några öl på Olearys, oj oj vad gott. Det blev några timmar på deras uteservering innan vi åkte hemåt, men än var det inte slut. Vi blev nämligen inbjuden till Jens kusin för ett glas och där blev vi sittandes i några timmar. Trevligt värre måste jag säga !!!! I morse blev det en välbehövlig sovmorgon, oj oj vad skönt. Men nu är jag hemma och ska snart hoppa in i duschen hade jag tänkt, ännu en trevlig kväll är att vänta. Livet är fan underbart :). (beror nog på solen en hel del, men banne mig vad jag njuter).












Detta var bilder från min födelsedag.


/ M   A   R   I





Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Sköna bilder snygging! :-)



Hoppas din helg är superfin!

<3

2010-05-22 @ 19:43:07
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0